www.icdco.ir
گسترش کاتالیست ایرانیان
www.icdco.ir
افزایش کیفیت محصولات و تطابق با استاندارد های جهانی
www.icdco.ir
ارایه خدمات ارزیابی عملکرد کاتایست ها
www.icdco.ir
نظارت بربارگذاری کاتالیست ها
www.icdco.ir
افزایش تنوع تولید و منبع یابی جهت گسترش بازار
www.icdco.ir
ارایه خدمات آزمایشگاهی به صنعت و دانشگاه
www.irdco.ir
تبدیل شدن به بزرگترین و تخصصی ترین شرکت خصوصی ایرانی فغال در عرصه تولید صنعتی انواع کاتالیست
Previous
Next
/
/
بازدید معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و معاون امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور از شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان

بازدید معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و معاون امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور از شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان

طرح توسعه ۱۰ هزار میلیاردی کاتالیست ایرانیان/خبر خوب برای صنایع فولاد، نفت ، گاز و پتروشیمی

 مدیران ارشد صنعتی و معدنی ایران از شرکت گسترش کاتالیست ايرانيان بازدید کردند. 

به گزارش روابط عمومی،  مقیمی؛ معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و اسدیان؛ معاون امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور از شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان گسترش کاتالیست ایرانیان در این مراسم گفت: در حال حاضر با حمایت های هلدینگ سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات ((و معادن)) به عنوان سهامدار عمده شرکت، طرح های توسعه ای با هدف تولید ۱۳ نوع کاتالیست مورد نیاز صنایع فولاد، نفت، گاز و پتروشیمی، احداث سالن های پخت و خردایش و احداث بزرگترین آزمایشگاه کاتالیست و عناصر نادر خاکی با سرمایه گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال را در دست اقدام داریم.

محمدحسین مولوی زاده افزود: در تلاش هستیم تا اواسط سال آینده به ۳۰ محصول کاتالیستی در صنایع مختلف دست پیدا کنیم و میزان اشتغال زایی را به ۴۰۰ نفر افزایش دهیم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه این شرکت اولین صادر کننده کاتالیست کشور بوده، یکی از برنامه های سال ۱۴۰۳ این شرکت توسعه صادرات به کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس است تا زمینه ارز آوری برای کشور نیز محقق شود.

در این بازدید ضمن آشنایی با مهمترین ظرفیت ها و توانمندی های این واحد تولیدی و اخرین دستاوردهای توسعه ای آن، مسائل و مشکلات این مجموعه مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع برخی موانع موجود ، دستورات لازم صادر شد.

 

Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email