به گسترش کاتالیست ایرانیان خوش آمدید

حضور گسترش کاتالیست ایرانیان در رویداد صدرا
www.icdco.ir
www.icdco.ir
افزایش کیفیت محصولات و تطابق با استاندارد های جهانی
www.icdco.ir
ارایه خدمات ارزیابی عملکرد کاتایست ها
www.icdco.ir
نظارت بربارگذاری کاتالیست ها
www.icdco.ir
افزایش تنوع تولید و منبع یابی جهت گسترش بازار
www.icdco.ir
ارایه خدمات آزمایشگاهی به صنعت و دانشگاه
www.irdco.ir
تبدیل شدن به بزرگترین و تخصصی ترین شرکت خصوصی ایرانی فغال در عرصه تولید صنعتی انواع کاتالیست
Previous
Next
تعریف کاتالیست
کاتالیست چیست؟ کاتالیست ماده‌ای است که یک واکنش شیمیایی را سرعت می‌بخشد، دما یا فشار لازم برای شروع یک واکنش راتامین می کند، بدون اینکه خودش در طول واکنش مصرف شود.
درباره ما
گسترش کاتالیست ایرانیان از سال 1390 آغاز به فعالیت کرده است و در زمینه های تولید و فروش کاتالیست به عنوان واحد نمونه جزو شرکت های فناور و دانش بنیان از طرف حوزه اصلی پتروشیمی انتخاب شده است.این شرکت تولید کننده انواع کاتالیست صنایع نفت و گاز و پتروشیمی که با افتخار به تازگی وارد باشگاه تولیدکنندگان کاتالیست های فولادی شده است.
/
/
بومی سازی دانش کاتالیست در راستای تحقق عملی اقتصاد مقاومتی است
icd-ban-news-8-9-00

معاون برنامه‌ریزی و نظارت بر شرکت‌های هلدینگ "ومعادن" مطرح کرد:

بومی سازی دانش کاتالیست در راستای تحقق عملی اقتصاد مقاومتی است

به گزارش روابط عمومی «ومعادن» دکتر سعید صادقی معاون برنامه و نظارت بر شرکت های شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در بازدید از خط تولید شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان گفت: صنعت فولاد به عنوان صنعت مادر و کلیدی کشور باید از وابستگی به خارج رها شود و در جهت نیل به اقتصاد مقاومتی دانش بخش های مختلف آن در کشور بومی شود.

وی همچنین افزود: یکی از مهمترین و کلیدی ترین کالاهای مورد استفاده در صنعت فولاد کاتالیست است که در حقیقت قلب صنعت فولاد است و بدون آن نمی توانیم صنعت فولاد را خودکفا بدانیم از این رو هلدینگ ومعادن بر آن شد تا استراتژی توسعه شرکت گسترش کاتالیست را بومی سازی و رسیدن به این دانش قرار دهد. خوشبختانه تلاش های صورت گرفته در سال جاری در شرکت کاتالیست ایرانیان در راستای تحقق این امر بسیار موثر بوده و این امر موجب تحقق عملی اقتصاد مقاومتی در این شرکت شده است.

دکتر صادقی همچنین از تلاش مدیران این شرکت در جهت توسعه خط تولید تشکر کرد و افزود: سال گذشته کمتر کسی بر این باور بود که گسترش کاتالیست بتواند به تولید ۲ تن  در روز دست یابد اما امروز علاوه بر این موضوع این شرکت به دنبال سایر کاتالیست ها و جاذب های مورد استفاده در صنایع مختلف است.

قابل ذکر است شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان یکی از شرکتهای زیرمجموعه های شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات است که از سال ۱۳۸۹ آغاز به فعالیت کرده و جزو شرکت های فناور و دانش بنیان از طرف حوزه اصلی فولاد و پتروشیمی انتخاب شده است. این شرکت تولید کننده انواع کاتالیست صنایع فولاد، نفت، گاز و پتروشیمی بوده و به تازگی وارد باشگاه تولید کنندگان کاتالیست DRI شده است .

Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email