به گسترش کاتالیست ایرانیان خوش آمدید

حضور گسترش کاتالیست ایرانیان در رویداد صدرا
www.icdco.ir
www.icdco.ir
افزایش کیفیت محصولات و تطابق با استاندارد های جهانی
www.icdco.ir
ارایه خدمات ارزیابی عملکرد کاتایست ها
www.icdco.ir
نظارت بربارگذاری کاتالیست ها
www.icdco.ir
افزایش تنوع تولید و منبع یابی جهت گسترش بازار
www.icdco.ir
ارایه خدمات آزمایشگاهی به صنعت و دانشگاه
www.irdco.ir
تبدیل شدن به بزرگترین و تخصصی ترین شرکت خصوصی ایرانی فغال در عرصه تولید صنعتی انواع کاتالیست
Previous
Next
تعریف کاتالیست
کاتالیست چیست؟ کاتالیست ماده‌ای است که یک واکنش شیمیایی را سرعت می‌بخشد، دما یا فشار لازم برای شروع یک واکنش راتامین می کند، بدون اینکه خودش در طول واکنش مصرف شود.
درباره ما
گسترش کاتالیست ایرانیان از سال 1390 آغاز به فعالیت کرده است و در زمینه های تولید و فروش کاتالیست به عنوان واحد نمونه جزو شرکت های فناور و دانش بنیان از طرف حوزه اصلی پتروشیمی انتخاب شده است.این شرکت تولید کننده انواع کاتالیست صنایع نفت و گاز و پتروشیمی که با افتخار به تازگی وارد باشگاه تولیدکنندگان کاتالیست های فولادی شده است.
/
/
بازدید معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و معاون امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور از شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان

بازدید معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و معاون امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور از شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان

طرح توسعه ۱۰ هزار میلیاردی کاتالیست ایرانیان/خبر خوب برای صنایع فولاد، نفت ، گاز و پتروشیمی

 مدیران ارشد صنعتی و معدنی ایران از شرکت گسترش کاتالیست ايرانيان بازدید کردند. 

به گزارش روابط عمومی،  مقیمی؛ معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و اسدیان؛ معاون امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور از شرکت گسترش کاتالیست ایرانیان بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان گسترش کاتالیست ایرانیان در این مراسم گفت: در حال حاضر با حمایت های هلدینگ سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات ((و معادن)) به عنوان سهامدار عمده شرکت، طرح های توسعه ای با هدف تولید ۱۳ نوع کاتالیست مورد نیاز صنایع فولاد، نفت، گاز و پتروشیمی، احداث سالن های پخت و خردایش و احداث بزرگترین آزمایشگاه کاتالیست و عناصر نادر خاکی با سرمایه گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال را در دست اقدام داریم.

محمدحسین مولوی زاده افزود: در تلاش هستیم تا اواسط سال آینده به ۳۰ محصول کاتالیستی در صنایع مختلف دست پیدا کنیم و میزان اشتغال زایی را به ۴۰۰ نفر افزایش دهیم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه این شرکت اولین صادر کننده کاتالیست کشور بوده، یکی از برنامه های سال ۱۴۰۳ این شرکت توسعه صادرات به کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس است تا زمینه ارز آوری برای کشور نیز محقق شود.

در این بازدید ضمن آشنایی با مهمترین ظرفیت ها و توانمندی های این واحد تولیدی و اخرین دستاوردهای توسعه ای آن، مسائل و مشکلات این مجموعه مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع برخی موانع موجود ، دستورات لازم صادر شد.

 

Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email